sc Grig Auto srl a deschis, la Drăgăşani, cel mai modern show-room auto Dacia din sudul ţării!

24 august, 2012 2 comentarii

Conducerea reprezentanţei Dacia-Renault din cel de al doilea municipiu al Vâlcii, Drăgăşani, respectiv sc Grig Auto srl a construit, din temelii, un show-room (foto mare) de înaltă ţinută, în Capitala Vinului Vâlcean. Şi nu numai că l-a construit – investiţia fiind una extrem de importantă, mai ales dacă ţinem seama de faptul că demararea lucrărilor a avut loc în plină criză financiară – dar managerul general al sc Grig Auto srl din Drăgăşani, Constantin Gligorie (foto), l-a şi amenajat în stilul său caracteristic: l-a creat ca să fie o oază de modernism, într-o bătrână capitală viti-vinicolă românească. Este şi normal ca singura marcă românească de automobile – marca naţională, putem spune – să fie expusă într-un loc aparte din Drăgăşani! Iar faptul că nu întâmplător Constantin Gligorie este managerul Grig Auto, este cunoscut de toţi drăgăşenenii, acesta fiind cunoscut pentru pasiunea sa pentru maşina tradiţională a românilor. Acestea fiind spuse, aşa s-au pus bazele a ceea ce poate fi declarat, fără doar şi poate cel mai modern show-room auto Dacia din sudul României. Şi, sinceri să fim, ne bucurăm că este înfiinţat şi deja dat în folosinţă – Dacia Lodgy din imaginea alăturată fiind prima expusă deja în sala de expoziţii a primului show-room din urbea vinului – într-un oraş precum Drăgăşaniul care parcă începe să prindă viaţă prin faptele măreţe ale unor oameni de bine precum Constantin Gligorie, după ce, mult timp, cel de al doilea municipiu al Vâlcii a fost mai mult decât decedat din punct de vedere al economiei. Noi ne bucurăm, dar nu putem să nu recunoaştem că, pe de o parte, le dăm oarecum dreptate şi acelor oameni – chiar drăgăşeneni cu state vechi – care spun că, la cum este administrat Drăgăşaniul şi la cât de greu vin investitori aici, graţie faptului că cei care conduc destinele oraşului nu ştiu să îi atragă cu oferte generoase, parcă este şi păcat că un astfel de show-room se găseşte aici, în oraşul viilor. Părerea aproape unanim exprimată de cetăţenii cu care am stat de vorbă aleatoriu, pe stradă, în faţa show-room-ului cu pricina, în această săptămână, este că dacă nu i-a fost deja foarte greu lui Constantin Gligorie să ducă la capăt această investiţie, atunci sigur va întâmpina greutăţi pentru că, la Drăgăşani, este o modă să încerci să îi distrugi pe oamenii care fac tot posibilul ca să facă ceva pentru acest oraş. Managerul sc Grig Auto srl nu este de acord cu această opinie: “Este greu. Ca orice investiţie, nu se face bătând din palme. Însă chiar merită Drăgăşaniul să devină mult mai cunoscut, iar marca noastră tradiţională de automobile merită o casă frumoasă. Aceasta este părerea mea şi cred că, în cel mai scurt timp, şi vânzările vor creşte pentru că îi vom întâmpina, în sfârşit, pe clienţii Dacia-Renault, şi la Drăgăşani, în condiţii absolut occidentale. Mi-am dorit acest lucru de mult, iar acum chiar cred că se poate. Întotdeauna Dacia a vrut să îşi întâmpine clienţii într-un mod cât mai select. Iar de la preluarea Dacia de către grupul Renault această dorinţă s-a acutizat şi mai mult. Dacia-Renault este o firmă căreia îi place să-şi mulţumească clienţii de la intrarea în magazinele noastre, până la ieşire. Apoi, totul depinde de calitatea automobilelor, pieselor pe care le vindem şi a serviciilor pe care le practicăm, pentru ca să fim convinşi că clienţii vor reveni şi că îi vor convinge şi pe alţii că se merită să ne treacă pragul. Iar despre serv iciile noastre, până acum, nu am auzit să existe vreun client care să fie câtuşi d epuţin nemulţumit. Deocamdată, eu cred că am reuşit performanţa de a-i mulţumi pe toţi. Ce ne lipsea la Drăgăşani era taman un astfel de show-room, pentru că auzeam, în repetate rânduri oamenii că vezi Doamne firme cărora nu vreau să le dau numele sunt net superioare Daciei, în primul rând pentru eleganţa cu care te primesc, pentru că se face diferenţa între service şi birouri şi aşa mai departe. Vrem să le arătăm că Dacia-Renault poate ţine piept oricărei concurenţe. Chiar şi celei pe care i-o fac firmele nemţeşti. La vânzări, anul trecut, am lăsat foarte în urmă Volkswagen-ul. (nota redacţiei: Lucru confirmat de Ziarul Financiar, în 2011). Şi ştim că se poate şi mai bine decât atât. Şi dacă ştim că putem ştim şi cum să facem. Şi am încrederea că vom reuşi!”, ne-a spus Constantin Gligorie, managerul sc Grig Auto srl Drăgăşani. Adevărul este că, prin eforturile depuse de Constantin Gligorie şi Grupul Dacia-Renault, deja Drăgăşani-ul a reuşit să se ridice chiar şi deasupra municipiului reşedinţă de judeţ Râmnicu Vâlcea. În afară de noul show-room inaugurat de curând, la Drăgăşani, cel mai nou şi, cum spuneam, cel mai modern de până acum, din sudul României, grupul Dacia-Renault a mai deschis câteva show-room-uri care, pe noi, ne-au impresionat plăcut. Dintre cele care au încântat privirile redactorilor noştri, cele care ne-au determinat să le considerăm mai moderne decât reprezentanţele Mercedes chiar, sunt cele din următoarele localităţi: Iaşi, Otopeni, Turda şi Arad. De reţinut este faptul că show-room-ul auto Dacia-Renault înfiinţat de curând de către reprezentanţa grupului de la Drăgăşani, respectiv de către sc Grig Auto srl, în urbea vinului, deşi, din punct de vedere al dimensiunilor nu poate suferi comparaţie, este chiar mai frumos decât cel de pe coasta de Azur pe care vi-l prezentăm în imaginea alăturată, lucru care trebuie să îi facă pe drăgăşeneni şi mai mândri… Vom reveni cu amănunte, însă până atunci, vă invităm să treceţi pragul show-room-ului Dacia-Renault d ela sc Grig Auto Drăgăşani care se află în imediata vecinătate a Şcolii cu clasele I-VIII Nicolae Bălcescu din Drăgăşani, la mai puţin de 30 de secunde de mers pe jos de sediul service-ului deja arhicunoscut de pe strada Regele Carol, ca să vă convingeţi singuri de serviciile de înaltă ţinută pe care reprezentanţa Dacia-Renault de la Drăgăşani le va pune la dispoziţie de acum înainte tuturor celor interesaţi!

Show-room/ul auto Dacia-Renault de la Dragasani, Valcea, Romania

Show-room/ul auto Dacia-Renault de pe Coasta de Azur

• Alin BARBU,

 

e-mail: alyn_propress@yahoo.com

web site: www.publipro.ro

blog:www.alynbarbu.wordpress.com

telefon mobil:0729-507.307

Cuvinte cheie: , , , , , , , , , , ProExpresDragasani
2 comentarii to “sc Grig Auto srl a deschis, la Drăgăşani, cel mai modern show-room auto Dacia din sudul ţării!”
  1. aaa spune:

    Dar cu preturile cum ramne domilor ??? daca achizitionezi un produs , de ex un set de placute de frana. in magazin are un pret , iar daca il facurezi prin service, acelas produs aste cu 64 % mai scump, bineinteles la acest pret se mai adauga si manopera. Poate o sa spuneti ca se acorda garantie…… dar ce garantie are un set de placute de frana ??? Iar cel de la receptie nu te informeaza cu privire la acest aspect, se stie bine, la cere se face referire, este la biroul din stanga….. te lasa sa mergi sa te info la magazin despre preturi iar cand iti factureaza te trezesti cu preturi exorbitante. Va mai mirati de ce sunteti ocoliti ??? Daca doriti mergeti si cinvingeti-va, sper sa nu fie prea tarziu, asa cum s-a intamplat cu cel ce a scris,ca daca nu se intampla nu mai scria…………

  2. marius spune:

    De ce nu se autosesizeaza si cei de la dacia pitesti intrucat imaginea lor este pusa in joc, joc pe care interesele celor de la dragasani ii face pe acestia din urma sa continue sa il joace dupa bunul lor plac, iar sub acoperirea ca sunt o reprezentanta autorizata isi rotunjesc veniturile de pe urma celor ce au incredere in masina autohtona, masina saracului, care cu greu este achizitionata iar dupa, majoritatea renunta la a mai efectua reviziilie pentru acordarea garantiei tot din acest considerent, de teama jecmanirii financiare din partea celor de la respectiva unitate cica autorizata. Este ca in proverb, afara este vopsit gardul iar inauntru sunt leoparzii domnuli Gligorie, care cum te prind cum te executa. Gresala este a celor de la pitesti care ar putea sa impuna preturi fixe privind costuriile reviziilor. Cei de la pitesti incearca sa deruleze programe de atragere a clientiilor, catre unitatiile servis, un exemplu este reducerea pe care cei de la daci o suporta unitatiilor servis, reducere care in realitate nu face decat sa rotunjeasca venituriile unitatiilor servis si nicidecum a clientiilor finali, care sunt incantati cu reduceri, care se dovedesc in final a fi false , intrucat au avut grija cei de la unitatea servis sa creasca preturiile in asa fel incat tot ei sa fie cei castigati si nu clientul final. Rusine domnilor !

Comenteaza articolul

(necesar)

(necesar)



Ziarele PubliPro


Pentru a citi un ziar dati click pe sigla lui...