În sfârșit, Vâlcea are un Mall adevărat: Shopping City Râmnicu Vâlcea!

7 decembrie, 2017 Fara comentarii

macheta shopping city ramnicu valcea_00Sincer, pe noi, ca și formatori de opinie, dar mai ales ca instrument mediatic, nu ne interesează atât de mult faptul că Shopping City Râmnicu Vâlcea este cel mai mare Mall la ora actuală, din întreaga Oltenie. Este un lucru formidabil și ne mândrim că investitorii de la NEPI Rokcastle au ales Râmnicu Vâlcea pentru a derula această investiție care, ce-i drept, fără doar și poate, este una de anvergură. Pe noi însă ne interesează de ce și cine este vinovat pentru faptul că, la Râmnicu Vâlcea, încă mai există cele două pseudoMall-uri, respectiv River Plaza, unde nici băi curate nu găsești tot timpul, și Winmarkt Cozia care pe lângă faptul că ne încurcă enorm, fiind amplasate în plin centrul orașului, nici nu se pot numi Mall-uri numai dacă este să luăm în considerare faptul că ambele la un loc sunt, ca și suprafață, poate puțin mai mari decât numai Carrefour-ul care activează în noul Mall. De parcare ce să mai spunem? Conducerea Winmarkt Cozia nici măcar nu știe că, potrivit normelor europene la care cică ne-am aliniat și noi de prin 2007, nici măcar nu ar trebui să dețină autorizație de funcționare, deoarece criteriul numărul unu la eliberarea acesteia constă din numărul locurilor de parcare pe care le are disponibile. În cazul lor, frumoasa cifră: 0! Fiind unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din întreaga Europă, că din România nu mai încape discuție – aici fiind chiar pe primul loc – NEPI Rokcastle cunoaște aceste lucruri și s-au ocupat minuțios de toate aspectele și le-a oferit vâlcenilor, într-un timp record de numai 5 luni, un Mall pe care chiar

Panorama parcare Shopping City Ramnicu ValceaSebastian Mahu, Head of Asset Manager NEPI Rockcastle_00îl meritau, după cum spunea, în cadrul conferinței de presă organizate la deschiderea de joi, 7 decembrie a.c., chiar Sebastian Mahu, head of asset management NEPI Rokcastle.  NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor imobiliar din România, a deschis așadar joi, 7 decembrie a.c., Shopping City Râmnicu Vâlcea, în urma unei investiții de 40 de milioane de euro. La evenimentul de inaugurare au participat reprezentanţi ai NEPI Rockcastle, Carrefour – chiriaşul ancoră al centrului comercial, şi autorităţi locale din Vâlcea. Aflat printre invitaţi, viceprimarul municipiului capitală de județ Râmnicu Vâlcea, Eusebiu Vețeleanu, a lansat cu acel prilej și o invitație publică spre sibieni și piteșteni, cu ocazia inaugurării celui mai nou mall din România: „Cetățenii veneau și demolau, furau ce era de furat de aici. Acum, impozite generoase vor veni la bugetul municipiului Râmnicu Vâlcea. Până acum, plecam la Sibiu sau la Pitești ca să facem cumpărături, acum îi invităm pe piteșteni și sibieni la noi!”. Shopping City Râmnicu Vâlcea are o suprafaţă închiriabilă de 27.900 de metri pătraţi, din care 14.000 mp pentru branduri de fashion, 10.000 mp pentru hipermarket şi servicii şi 3.000 mp pentru zona de restaurante şi divertisment, potrivit unor date transmise de companie vara aceasta, când mallul era încă în construcţie. Centrul Comercial va avea şi un cinematograf multiplex cu şase săli, care va fi funcţionabil din februarie anul viitor. ”Locuitorii din Râmnicu Vâlcea sărbătoresc astăzi inaugurarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, primul centru comercial full concept din regiune, dezvoltat de NEPI Rockcastle, lider pe piața imobiliară de retail din Europa Centrală și de Est. După o investiție de 40 de milioane de euro, proiectul găzduiește o ofertă generoasă de peste 70 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de 27.900 metri pătrați, și generează peste 700 locuri de muncă pentru județul Vâlcea. Pentru vizitatori, centrul comercial a pregătit un program special de spectacole și oferte.  În urma uneia dintre cele mai mari investiții din județ, noul centru comercial își primește astăzi vizitatorii în cea mai modernă destinație de shopping și divertisment din regiune. Noul centru comercial găzduiește o ofertă generoasă de branduri internaționale și locale, pentru toate categoriile de vârstă și interese: modă și accesorii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii. Mai mult, vizitatorii au parte și de un food court extins, cu experiențe culinare pentru toate gusturile, precum și de multiple spații de divertisment: loc de joacă, cazino și o terasă exterioară, cu vedere unică spre râul Olt, pentru petrecerea timpului liber și evenimente. Printre magazinele care își așteaptă clienții se numără New Yorker, Deichmann, Hervis, Altex, DM, Marionnaud, Jysk, Noriel, Top Shop, Various Brands, Bigotti, Gloria, Atmosphere, Marelbo, Paolo Botticelli, Benvenuti, English Home, Optiplaza, Anna Cori, Bijuteria Stil, Sport Vision, Orsay, Douglas, Gatta, Takko, Gerovital, Office Shoes, Optiblu, Meli Melo, Penti, Vitamix, Pro Beauty Shop, Splend’or, TUI, CCC, PEPCO, Sensiblu, Yves Rocher, Fresh Clean, Credit Amanet, IQ Box, Inmedio, RCS & RDS, Silka, Animax, Arsis, Cremeria Marco, Max Bet, Energy Kids, Zvon Café, Picior de Plai, Help Net, Contakt, KFC, Salad Box, Dabo Döner, Pizza Romana, Casa Românească și Spartan. Mai mult, cu ocazia inaugurării, centrul comercial a pregătit pentru vizitatori oferte speciale, tombole cu premii și reduceri de până la 75% la branduri precum New Yorker, Atmosphere, Orsay, Anna Cori, English Home, Optiplaza, Douglas, Yves Rocher, Meli Melo, Gerovital, Optiblu, Gatta, Penti, CCC, Jysk, Deichmann, Sport Vision, Penti, Various Brands sau Noriel. Surprizele și evenimentele speciale vor continua pentru vâlceni pe 9 decembrie, cu un spectacol susținut de Lidia Buble și Andra, iar pe 10 decembrie, Gașca Zurli  îi va aștepta pe cei mici cu distracție și voie bună. „Marcăm astăzi inaugurarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, un centru comercial de care suntem extrem de mândri și care conturează un an cu multe proiecte de anvergură pentru NEPI Rockcastle. Decizia de a investi în Râmnicu Vâlcea se datorează potențialului semnificativ al întregii regiuni și este o dovadă clară a angajamentului nostru de a dezvolta piața de retail din România. Shopping City Râmnicu Vâlcea nu este doar unul dintre cele mai importante centre comerciale din portofoliul companiei noastre, dar și cel mai important mall din regiune, prin oferta comercială și designul modern al clădirii. Este mall-ul de care sunt sigur că se vor bucura toți vâlcenii.”, spune Sebastian Mahu, Head of Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle. Alături de brandurile inaugurate de Shopping City Râmnicu Vâlcea, astăzi își deschide porțile și hipermarketul Carrefour, cu o gamă de peste 50.000 de produse, o suprafață de vânzare de 7.500 de metri pătrați și 300 de angajați, fiind astfel unul dintre cei mai importanți angajatori din oraș. „Ne bucurăm să ne implicăm în viața comunității din regiunea Vâlcea cu cel mai nou şi inovator concept de hipermarket, în care locuitorii pot găsi într-un spațiu modern și prietenos tot ceea ce au nevoie, sub același acoperiș. Oferim o nouă experiență de cumpărături, dintr-o gamă de peste 50.000 de produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Nu lipsesc soluțiile inovatoare, atât pentru cei mari, cât şi pentru cei mici, precum locul de joacă special amenajat lângă <<CASA FAMILIEI>> sau case de marcat <<SELF CHECK-OUT>> pentru mai multă rapiditate, wifi gratuit în magazin și spații dedicate încărcării telefoanelor mobile de la acumulatori externi în zona specială de snacking, unde se pot relaxa şi unde pot beneficia de produse de fabricaţie proprie. De asemenea, punem la dispoziția vâlcenilor o paletă variată de servicii financiare simple și rapide, totul pentru o viață mai bună”, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România. Unicitatea proiectului Shopping City Râmnicu Vâlcea este dată și de designul și arhitectura moderne, materialele de calitate superioară și de dotările de ultimă generație. Centrul comercial este aliniat celor mai înalte standarde aplicate de NEPI Rockcastle tuturor proiectelor de retail dezvoltate până acum. Intrările impresionante și lumina naturală obținută datorită luminatoarelor de mari dimensiuni, integrate în acoperișul clădirii, sunt câteva dintre elementele care fac din Shopping City Râmnicu Vâlcea un centru comercial unic în regiune. Suplimentar, centrul comercial a investit în facilitarea accesului vizitatorilor prin montarea de sensuri giratorii și prin construcția unui drum de legătură cu patru benzi.  Shopping City Râmnicu Vâlcea este poziționat pe malul râului Olt, pe Strada Ferdinand, nr. 38A și este construit pe un teren de aproximativ 12 hectare, oferind aproximativ 1.000 de locuri de parcare ușor accesibile.”, se arată în comunicatul de presă emis și semnat de dra Andreea Lupu, PR Manager. Despre NEPI Rokcastle trebuie să mai subliniem câteva aspecte deosebiote, printre care mai ales faptul că companie listată la Bursa de Valori din Johannesburg și la Euronext Amsterdam, este cel mai mare investitor imobiliar de retail din Europa Centrală și de Est, după capitalizarea bursieră. Compania investește în dezvoltarea activelor imobiliare din piețe competitive din Europa Centrală și de Est, ocupând poziții de top în țări, precum România, unde este cel mai mare deținător de proprietăți de retail, Polonia, Slovacia, Ungaria, Croația, Cehia, Serbia și Bulgaria.  Din portofoliul românesc al companiei fac parte Mega Mall, Promenada, Vulcan Value Centre, Shopping City Timișoara, City Park Mall of Constanţa, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Shopping City Galaţi, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Râmnicu Vâlcea, dar şi alte centre comerciale în țară. NEPI Rockcastle deţine şi clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 în Bucureşti, City Business Centre în Timişoara şi The Office în Cluj.

macheta shopping city ramnicu valcea_00

ProExpresDragasani

Comenteaza articolul

(necesar)

(necesar)



Ziarele PubliPro


Pentru a citi un ziar dati click pe sigla lui...